Recomandari privind incarcarea Hyundai Kona Electric

Recomandari privind incarcarea Hyundai Kona Electric
Hyundai a lansat doua modele din gama Kona Electric, primul fiind produs in 2018, iar al doilea si cel mai recent in 2020. Ambele modele au la dispozitie cate doua motorizari, identificate dupa marimea bateriei din dotare: 39 kWh si 64 kWh.

Recomandari pentru Kona Electric 2018 (39 kWh si 64 kWh)

Incarcare AC
Modelul produs in anul 2018, indiferent de motorizare, accepta maxim 7 kW si poate fi incarcat de la o statie conectata la curent alternativ, monofazic, folosind un cablu cu mufa Type 2.
Luand in considerare aceste date si pentru a obtine un timp de incarcare optim de aproximativ 6 ore pentru varianta 39 kWh, respectiv 10 ore pentru varianta 64 kWh, va recomandam sa optati pentru o statie fixa de incarcare sau un incarcator portabil de 7 kW.

Daca sunteti interesati de o statie fixa, va putem recomanda urmatoarele variante:
GS107T2GC este o statie de incarcare fixa care se monteaza pe perete, include cablu de incarcare cu mufa Type 2, suport DMT4 pentru cablu, suport DMT2 pentru mufa si protectie RCBO.



Aceasta statie de incarcare este disponibila si in alte variante: GS107T2GC-D, care vine dotata cu display de afisare pentru tensiune, current, putere si energie consumata, si GS107T2GCS, care include montaj pe stalp metalic.



Daca detineti un cablu de incarcare si doriti o statie fixa cu outlet, va recomandam GS107T2GO sau varianta cu stalp metalic inclus, GS107T2GOS.



In cazul in care cautati o optiune cu display LCD de afisare a informatiilor de incarcare, va putem recomanda urmatoarele statii:
BS-B10-BC2, care vine echipata cu un cablu de incarcare Type 2, sau BS-B10-BA, care este varianta alternativa echipata cu outlet.



BS-B10-BAR/7 este o statie cu outlet care va da posibilitatea de utilizare a cardurilor RFID pentru identificare, iar BS-B10-BC2-APK va ofera control asupra modificarii puterii si informatii de contorizare a incarcarii prin folosirea unei aplicatii Android.



Pentru includerea unei conexiuni Wi-Fi, avem la dispozitie statiile GSD-32/1-W si GSD-32/1-WC, care include si posibilitatea de incarcare cu RFID.



In cazul in care optati pentru un incarcator portabil, avem pentru dumneavoastra urmatoarele optiuni care va dau posibilitatea de selectare al curentului electric in functie de retea:
T2NMC32S este un incarcator portabil de 7 kW, dotat cu mufa Type 2 si include adaptoare interschimbabile Schuko (220V/16A) si CEE Red (380V/32A).
Daca doriti un incarcator echipat cu adaptor CEE Blue (220V/32A) sau CEE Red (380V/32A), va recomandam GSZ2-32B, respectiv GSZ2-32R.



Daca aveti nevoie de un cablu de incarcare pentru masina dumneavoastra electrica, va putem recomanda cablurile de 7 kW, T22/32P si T22/32V.




Incarcare DC
In ceea ce priveste incarcarea folosind curent continuu, ambele motorizari pot fi incarcate de la o statie DC folosind un cablu cu mufa CCS, insa varianta dotata cu baterie de 39 kWh accepta maxim 50 kW, in timp ce varianta dotata cu baterie de 64 kWh accepta maxim 80 kW.

Pentru a obtine un timp de incarcare cat mai scurt va recomandam statia SETEC DC de 50 kW, care vine echipata cu conectoare de tip CCS, CHAdeMO si Type 2.
Daca doriti o varianta cu putere mai mica si care include doar conector de tip CCS, va recomandam statia SET450-40B-CCS de 20 kW.





Recomandari pentru Kona Electric 2020 (39 kWh si 64 kWh)

Incarcare AC
Modelul produs in anul 2020, indiferent de motorizare, accepta maxim 11 kW si poate fi incarcat de la o statie conectata la curent alternativ, trifazic (sau monofazic, dar in acest caz masina accepta maxim 7 kW), folosind un cablu cu mufa Type 2.
Luand in considerare aceste date si pentru a obtine un timp de incarcare optim de aproximativ 4 ore pentru varianta 39 kWh, respectiv 7 ore pentru varianta 64 kWh, va recomandam sa optati pentru o statie fixa de incarcare sau un incarcator portabil de 11 kW.

Daca sunteti interesati de o statie fixa, va putem recomanda urmatoarele variante:
GS311T2GC este o statie de incarcare fixa care se monteaza pe perete, include cablu de incarcare cu mufa Type 2, suport DMT4 pentru cablu, suport DMT2 pentru mufa si protectie RCBO.



Daca detineti un cablu de incarcare si doriti o statie fixa cu outlet, va recomandam GS311T2GO sau varianta cu stalp metalic inclus, GS311T2GOS.



In cazul in care optati pentru un incarcator portabil, avem pentru dumneavoastra urmatoarea optiune care va da posibilitatea de selectare al curentului electric in functie de retea:
GSZ2-16/3R este un incarcator portabil de 11 kW, dotat cu mufa Type 2 si adaptor CEE Red (380V/16A).



Daca aveti nevoie de un cablu de incarcare pentru masina dumneavoastra electrica, va putem recomanda cablurile de 11 kW, T22-3/16PT22-3/16N si T22-3/16SV.


Incarcare DC
In ceea ce priveste incarcarea folosind curent continuu, ambele motorizari pot fi incarcate de la o statie DC folosind un cablu cu mufa CCS, insa varianta dotata cu baterie de 39 kWh accepta maxim 50 kW, in timp ce varianta dotata cu baterie de 64 kWh accepta maxim 77 kW.

Pentru a obtine un timp de incarcare cat mai scurt va recomandam statia SETEC DC de 50 kW, care vine echipata cu conectoare de tip CCS, CHAdeMO si Type 2.
Daca doriti o varianta cu putere mai mica si care include doar conector de tip CCS, va recomandam statia SET450-40B-CCS de 20 kW.



In speranta ca informatiile oferite v-au fost de ajutor, va asteptam in magazinul nostru! EV-MAG

Lasa un raspuns