Recomandari privind incarcarea Skoda Citigo-e iV

Recomandari privind incarcarea Skoda Citigo-e iV

Skoda Citigo-e iV soseste pe piata din Romania.

Constructorul de autovehicule ceh a anuntat preturile pentru piata din Romania, gama de vehicule electrificate Skoda este formata din doua modele: citadinul electric Citigo-e iV si Superb iV plug-in hybrid.
Modelul electric va fi disponibil in doua versiuni, in functie de echiparile: Ambition si Style.
Citigo-e iV este echipat cu un motor de 83 de cai putere si 210 Nm. Bateria de 36.8 kWh asigura o autonomie de pana la 265 de kilometrii, conform standardului WLTP.

Alimentarea in DC
Acumulatorul poate fi incarcat si la statii rapide de curent continuu, cu pana la 40 kW. Astfel, pentru o incarcare de la 20-80%, noi va putem recomanda SETEC DC 50kW, statie de alimentare in curent continuu 50 kW, tip de conector CCS-Combo 2, CHAdeMO si Type 2 (22kW), cu selectie din display. Este posibila incarcarea a doua masini, una pe DC si cealalta pe AC, model tip stand, comunicatie OCPP, deschidere cu carduri RF, monitorizare consum, tensiuni, etc. Timpul de incarcare este redus la 40 de minute cu aceasta statie.



Alimentarea in AC
Timpul de incarcare al masinii, de la o statie de incarcare sau un incarcator conectat la un bransament monofazat, poate dura intre 16 si 6 ore. Pentru a obtine un timp de incarcare cat mai bun, va recomandam o statie de incarcare de 7kW. Timpul de incarcare de la o statie conectata la un bransament trifazat dureaza 6 ore, masina folosind doar doua faze din cele 3 disponibile. In cazul acesta, va recomandam o statie de incarcare sau un incarcator portabil de 11kW.

Dintre modelele disponibile, va recomandam GS107T2GC-D, o statie fixa, cu  montaj pe perete, cu suport pentru cablu si pentru mufa de incarcare.
Display-ul statiei ofera informatii despre tensiune, curent, putere si energia consumata. Statia are protectie impotriva intemperiilor IP55, protectie antivandal si o carcasa din aluminiu. Statia a fost construita pentru spatii exterioare si interioare. 
Daca doriti o statie cu montaj pe stalp, va recomandam statia GS107T2GCS 7kW. Statia include protectie diferentiala, de tip RCBO si ofera protectie in caz de scurt circuit, sau supracurent.

GS107T2GCS

Daca doriti sa aveti control si informatii despre incarcare folosind o aplicatie Android, va recomandam statia BS-B10-BC2-APK, iar daca doriti si includerea unei conexiuni Wi-Fi si posibilitatea de incarcare folosind cardurile RFID, va recomandam statia GSD-32/1-WC.

BS-B10-BC2-APKGSD-32/1-WC

In cazul in care optati pentru un incarcator portabil, avem pentru dumneavoastra urmatoarele optiuni care va dau posibilitatea de selectare al curentului electric in functie de retea:
T2NMC32S este un incarcator portabil de 7 kW, dotat cu mufa Type 2 si include adaptoare interschimbabile Schuko (220V/16A) si CEE Red (380V/32A).
Daca doriti un incarcator echipat cu adaptor CEE Blue (220V/32A) sau CEE Red (380V/32A), va recomandam GSZ2-32B, respectiv GSZ2-32R.

T2NMC32SGSZ2-32BGSZ2-32R

Daca aveti nevoie de un cablu de incarcare pentru masina dumneavoastra electrica, va putem recomanda cablurile de 7 kW, T22/32P si T22/32V.

T22/32PT22/32V

In cazul in care dispuneti de un bransament trifazic, va recomandam statia fixa GS311T2GC de 11kW, echipata cu un cablu de incarcare Type 2, suport pentru cablu, suport pentru mufa si protectie RCBO.



Daca doriti o statie fixa cu outlet, va recomandam statia GS311T2GO sau varianta alternativa a acesteia cu montare pe stativ, GS311T2GOS.



Daca optati pentru un incarcator portabil, avem disponibil incarcatorul GSZ2-16/3R de 11kW, care va da posibilitatea de a selecta curentul in functie de retea si vine echipat cu cablu Type 2, mufa de alimentare CEE Red (380V/16A).



Pentru a incarca de la orice statie publica va recomandam sa alegeti dintre aceste cabluri de incarcare de 22kW: T22-3/32NT22-3/32VT22-3/32SV.



In speranta ca informatiile oferite v-au fost de ajutor, va asteptam in magazinul nostru! EV-MAG

EV-Mag

Lasa un raspuns