Recomandări privind încărcarea Audi e-tron

Recomandări privind încărcarea Audi e-tron

Audi e-tron: primul SUV electric

Este primul model de productie de serie, complet electric al constructorului german. Audi e-tron combina cerintele practice ale unui automobil cu un confort de prima clasa si eficienta unui sistem de actionare electric.
Audi ofera clientilor e-tron o gama completa si fiabila de optiuni de incarcare, cu solutii inteligente pentru acasa si pe drum. De la navigatie, la facturarea automata la statia de incarcare si monitorizarea prin smartphone, Audi e-tron este bine conectat si ofera mobilitate eficienta si siguranta.

Desi de dimensiuni similare, modelul are lungimea de 4.9 m si se incadreaza intre Q5 si Q7. Daca facem o comparatie cu SUV-urile electrice, este o masina mai mica decat Tesla Model X si mai voluminoasa decat Jaguar I-Pace.

Modelul electric e-tron este antrenat de doua motoare electrice, neutre din punctul de vedere al emisiilor de gaze nocive.
Tractiunea quattro integral electrica este o noutate si ii ofera vehiculului electric caracteristici dinamice excelente, astfel sistemul regleaza cuplul si asigura o distributie ideala intre cele doua punti intr-un timp foarte scurt. Caracterul sportiv al masinii si aspectul dinamic sunt completate si de pozitionarea joasa a sistemului de acumulatori.

Acumulatorii permit o autonomie oficiala de 411 km, conformnoului standard de masurare WLTP, astfel masina nu pune probleme nici cand vine vorba de incarcare.

Bateria este una dintre cele mai generoase baterii pentru masinile de serie. Audi e-tron este alimentat de o baterie de 95 kWh din care 83,6 kWh utilizabili.

Cum ne putem usura viata incarcand inteligent.

Modelul electric dispune de posibilitate de incarcare rapida la statiile de 150 kW, astfel in 30 de minute Audi e-tron ajunge la 80% baterie. Pentru a avea bateria incarcata 100% este nevoie de inca 30 de minute.

Alimentare in DC

Astfel pentru o incarcare de la 20-80% noi va putem recomanda SETEC DC 50kW, statie de alimentare in curent continuu 50 kW, tip de conector CCS-Combo 2, CHAdeMO si Type 2 (22kW), cu selectie din display.
Incarcare a doua masini, una pe DC si cealalta pe AC, model tip stand, comunicatie OCPP, deschidere cu carduri RF, monitorizare consum, tensiuni, etc.

Timpul de incarcare este de 70 de minute cu aceasta statie.


Alimentare in AC

Timpul de incarcare al masinii, de la o statie de incarcare sau un incarcator, conectat la un bransament monofazat, poate dura intre 26 de ore si 14 ore.
Pentru a obtine un timp de incarcare cat mai bun, va recomandam o statie de 7kW.
Dintre variantele disponibile, va recomandam GS107T2GC-DN, o statie fixa, cu montare pe perete si cu suport pentru cablu si mufa.

Display-ul statiei furnizeaza informatii despre tensiune, curent, putere, energie consumata. Statia are protectie impotriva intemperiilor IP55, protectie antivandal, cu o carcasa din aluminiu, statia a fost construita atat pentru spatii interioare, dar si exterioare.



Daca doriti o statie cu montaj pe stalp, va recomandam statia GS107T2GCS-N 7kW.



Daca doriti o statie care ofera posibilitatea de conectare Android, va recomandam GSD-32/1-WC, cu aplicatie de monitorizare a incarcarii, posibilitate de modificare din aplicatie a curentului de incarcare, programarea incarcarii, monitorizarea energiei consumate.

Cu aceasta statie timpul de incarcare este de aproximativ 14 ore.



Daca doriti un incarcator portabil de aceasta putere, pentru a putea incarca de la o priza obisnuita, va recomandam T2NMC32S 7kW, include mufa de alimentare SCHUKO si CEE Red (380V).



Daca dispuneti de bransament trifazat, timpul de incarcare se reduce la 9 ore.

Folosind o statie de de 11 kW, GS311T2GC-N, cu montare pe perete, sau cu montare pe stalp metalic GS311T2GOS-N.



Daca doriti o statie portabila, pentru incarcarea de la un bransament trifazat, va recomandam T2NMC32/3, astfel cand se foloseste curent monofazic se va putea incarca la putere maxima (7kW/32A).



Pentru a dispune de alimentarea de la statiile publice, va recomandam un cablu cu care sa puteti incarca la o statie cu prize de 22 kW, de tipul T22-3/32P, sau T22-3/32SV, sau T22-3/32N.

In cazul in care alegeti un cablu de curent mai mic sau monofazat, acesta va afecta timpul de incarcare al masinii, cablul fiind veriga slaba in cazul incarcarii la statiile publice.

Daca acest cablu nu corespunde puterii oferite de statia de incarcare, fiind subdimensionat, masina va limita curentul de incarcare la curentul maxim la care rezista cablul, indiferent cata putere ofera statia.
Acest fapt se datoreaza masurilor de securitate electrica.

In concluzie, alegeti cablul adecvat pentru a incarca la capacitatea maxima pemisa de masina si de statia de incarcare.



Pentru a putea transporta si mentine curat spatiul prevazut pentru depozitarea cablului, sau a incarcatorului portabil, va recomandam achizitionarea unei genti de transport, care va va tine portbagajul curat.

Consideram ca datele oferite va pot face incarcarea mai rapida si mai sigura.

In speranta ca informatiile oferite v-au fost de ajutor, va asteptam in magazinul nostru! EV-MAG

Lasa un raspuns